Autor |
Wiadomość |
dido1214 |
Wysłany: Śro 20:31, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
łańcuch dodam bo jest za krótki. ale teraz musze skołowac kase 25zł |
|
|
mizgu |
Wysłany: Śro 20:05, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
no możesz ją zamontować ale czy łańcuch niebendzie dłuży lub krutszy |
|
|
dido1214 |
Wysłany: Śro 17:16, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
ej mam pytanie. Opłaca mi sie zakładać zębatke na tył od ogara 200 55z do wski ?? Mi wska staje dobrze na kole i ryje ale mi chodzi o bardzo dużo siłe a nie o prędkość. często ciągne wóżki ciężkie i troche go muli. POMOCY !!! |
|
|
mizgu |
Wysłany: Śro 16:34, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
no dokładnie karol można dopasować |
|
|
karol282 |
Wysłany: Pon 20:47, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
Coś słyszałem że od rometa 205 można dopasować |
|
|
Toda |
Wysłany: Nie 17:16, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
a na tył zebatke rzeby załozyc mniejsza to od czego by pasowała ?? |
|
|
dido1214 |
Wysłany: Nie 20:57, 04 Lut 2007 Temat postu: |
|
Na wałku zdawczym jest tańsza i sie lepiej opłaci |
|
|
karol282 |
Wysłany: Śro 22:57, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
No właśnie chyba lepiej zmienić tą zembatke przy kole a nie na wałku zdawczym.... sam nie wiem :/ |
|
|
dido1214 |
Wysłany: Sob 12:03, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
heh ale to też trzeba mieć kasę żeby jawke tak tuningować |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 14:19, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
jak chcesz mieć super prędkość to załóż normalną zębatkę na tył a nie oryginalnego giganta... |
|
|
dido1214 |
Wysłany: Pią 9:05, 22 Gru 2006 Temat postu: Zębatki na wałku zdawczym |
|
Przy zmianie zębatki zdawczej możemy uzyskać:
1.Zębatka 11z (najmniejsza)Duże przyszpieszenie ale mniejsza prędkość maksymalna
2.Zębatka 12z Zębatka neutralna
3.Zębatka 13z (największa oryginalna zębatka) gdy masz dobrze stuningowany motorek to załóż ją mniejsze przyśpieszenie ale większa prędkość maksymalna
4.14z zębatka z WSK załóż ją Ale tylko gdy masz Wszystko stuningowane bo nawet ci trójka nie wejdzie bo ci będzie zamulał! |
|
|