Motorowery Jawka & Ogar
Naprawy Tuning Porady i inne
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Motorowery Jawka & Ogar Strona Główna
->
Tuning Mechaniczny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
!!! Automatyczne przekierowywanie na www.jawasaki.vdd.pl !!!
Warny
Rejestracja
Gramatyka i Ortografia
Jawka i Ogar200
----------------
Problemy techniczne
Tuning Mechaniczny
Tuning Optyczny(wizualny)
Elektryka
Porady
Zdjęcia
----------------
Opisy, zdjęcia was i waszych maszyn
Zdjęcia innych motorków
Zabytki
Zdjęcia ogarów200 i jawek
Inne
----------------
Kapitalki
Okres przeróbek
Zdjęcia części
Pozostałe
----------------
Piszcie o czymś innym
Opinie, sugestie, błędy
Przydatne stronki o częściach
Filmiki
Inne motory
Triki
Zloty
Ogłoszenia
TopLista-oddaj głos na nasze forum!!!
----------------
Licznik
_____________
SchoutBox
Zegar
Multi wyszukiwarka
Sonda
Twoje IP !!!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dido1214
Wysłany: Nie 20:56, 04 Lut 2007
Temat postu:
No zgodze sie z wami
mizgu
Wysłany: Śro 18:04, 31 Sty 2007
Temat postu:
zgadza sie karol trzeba sie na tym znać i mieć czas
karol282
Wysłany: Śro 18:01, 31 Sty 2007
Temat postu:
Ok luzz ale mizgu czemu to przekopiowałeś ze stronki?.... heh ten tuning to naprawde dobra rzecz ale trzeba mieć dużo czasu i umiejetności na taką przeróbke. Ale gdy wszystko wykonamy poprawnie efekty są niemniej zaskakujace
Pozdr
dido1214
Wysłany: Sob 12:12, 06 Sty 2007
Temat postu:
Opłaca sie to kupić WOW
mizgu
Wysłany: Pon 1:04, 25 Gru 2006
Temat postu: cylinder i tłok 60cm
Tłok
Tłok trzeba najpierw odchudzić Robimy to po przez opiłowanie tłoka wewnątrz usuwając nadprogramowe wzmocnienia i wady odlewnicze .Płaszcz tłoka szlifujemy na końcach do grubości 1mm. Długość płaszcza tłoka zostaje skrócona o 1mm od strony okna ssącego. Zmienia to czas napełniania cylindra mieszanką. Denko zostaje opiłowane na krawędzi z płaszczem o 1mm w celu zmiany czasów otwarcia okien przepłukujących i wydechowego. Po tej obróbce denko jest po prostu bardziej wypukłe. Powinno ono zostać wypolerowane. Na rysunku linia czerwona zaznaczyłem kształt tłoka po przeróbce. W tłoku nie wolno poszerzać wycięcia między nóżkami tłoka , gdyż można doprowadzić do tego ze tłok będzie cały czas odsłaniał okno ssące .
Cylinder
Tak samo zwracamy uwagę przy piłowaniu cylindra na okno ssące by nie doprowadzić do podobnego defektu
http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/15/1502/150280/15028068/150280688
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by
Sopel stylerbb.net
&
programosy.pl
Regulamin