Autor Wiadomość
znawca
PostWysłany: Nie 14:10, 08 Lip 2007    Temat postu:

zapewne pekl korbowod i tlok, z taka konstrukcja silnik jawki dostaje bardzo wysokich obrotow...
karol282
PostWysłany: Śro 9:27, 14 Mar 2007    Temat postu:

Te imbusy są założone dla wyglądu i pewnie jeszcze dlatego że może są wzmocnione i lepiej trzymają. A co do tuningu te tego silnika w oryginalną rame chyba nie wstawisz bedzie rura gaźnika zawadzać :/
Cichy
PostWysłany: Śro 8:27, 14 Mar 2007    Temat postu:

gaźnik to bing 24 stosowany z ETZ 150 jako zamiennik oryginalnego, ciekawe jaka gosciu mial v-max na takim silniczku
dido1214
PostWysłany: Śro 8:11, 14 Mar 2007    Temat postu:

EJ słuchajcie mam pytanie. śruby IMBUSY lepiej trzymają od zwykłych?? a ten tuning to super. Ta membrana dużo daje. A gaźnik od simzłoma czy od jawy ??
Cichy
PostWysłany: Wto 22:28, 13 Mar 2007    Temat postu: gaznik idzie do skrzyni- to dopiero tuning silnika hehe

bez komentarza:

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group