Autor |
Wiadomość |
znawca |
Wysłany: Nie 14:10, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
zapewne pekl korbowod i tlok, z taka konstrukcja silnik jawki dostaje bardzo wysokich obrotow... |
|
 |
karol282 |
Wysłany: Śro 9:27, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
Te imbusy są założone dla wyglądu i pewnie jeszcze dlatego że może są wzmocnione i lepiej trzymają. A co do tuningu te tego silnika w oryginalną rame chyba nie wstawisz bedzie rura gaźnika zawadzać :/ |
|
 |
Cichy |
Wysłany: Śro 8:27, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
gaźnik to bing 24 stosowany z ETZ 150 jako zamiennik oryginalnego, ciekawe jaka gosciu mial v-max na takim silniczku |
|
 |
dido1214 |
Wysłany: Śro 8:11, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
EJ słuchajcie mam pytanie. śruby IMBUSY lepiej trzymają od zwykłych?? a ten tuning to super. Ta membrana dużo daje. A gaźnik od simzłoma czy od jawy ?? |
|
 |
Cichy |
Wysłany: Wto 22:28, 13 Mar 2007 Temat postu: gaznik idzie do skrzyni- to dopiero tuning silnika hehe |
|
bez komentarza:
 |
|
 |