Autor Wiadomość
karol282
PostWysłany: Wto 17:24, 13 Mar 2007    Temat postu:

Przecież to jest prostokąt a kwadrat to tak niektórzy mówią najlepszy jest prostokątny przeczytaj artykół mojego autorstwa Odblokowanie tam masz wszystko napisane Smile
Cichy
PostWysłany: Wto 11:55, 13 Mar 2007    Temat postu:

ej, jaki krociec lepszy Question ten prostokatny na agmocie czy kwadratowy taki jak na zdjeciu?
dido1214
PostWysłany: Pią 9:44, 02 Lut 2007    Temat postu:

nic mi sie nie popierniczyło mierzyłem przy AUCIE
karol282
PostWysłany: Pią 9:20, 02 Lut 2007    Temat postu:

To jest niemożliwe że leciałeś wiecej na okrągłym.. chyba coś Ci sie pop*** ale to jest niemożliwe
dido1214
PostWysłany: Czw 8:17, 01 Lut 2007    Temat postu:


karol282 napisał:
Shocked yyy jakieś anomalie Shocked

tzn ?? nie zakapowałem o co ci chodzi Sad
karol282
PostWysłany: Śro 23:48, 31 Sty 2007    Temat postu:

Shocked yyy jakieś anomalie Shocked
dido1214
PostWysłany: Śro 23:06, 31 Sty 2007    Temat postu:

JA na kwadratowym króćcu leciałem 50km/h a na okrąglym lece 85km/h
karol282
PostWysłany: Śro 22:54, 31 Sty 2007    Temat postu:

I znowu sie zaczyna ludzie nie kłućcie sie to nic nie da! A co do krócca to polerka i wygładzenie wewnatrz jest ważne czasem porządnie zrobiony króciec daje wiecej mocy niż inne przeróbki.
dido1214
PostWysłany: Sob 12:05, 06 Sty 2007    Temat postu:

JAK porobisz wzmocnienia albo dasz inną rame to sie nie rozleci
Gość
PostWysłany: Wto 21:06, 26 Gru 2006    Temat postu:

no wlasnie z taka zebatka to moja jawa bedzie ciagnac ponad 120km/h i sie rozleci bo rama nie wytrzyma a ciagnie na luzie 80km/h na zwyklej zebatce, nie wierze ze masz zrobiony ten tuning skoro nie piszesz w tuningu mechanicznym o rzeczach z tego tuningu jedyne co widzialem to krociec i tlumik nic o kanalach przelotowych ich korekcie, o dyszach w gazniku i wiele wiele wiecej wiec ci nie wierze ze masz zrobiony tuning wedlug salki bo patrzac na twoje posty o silnikach nie wiesz tyle zeby zrobic ten tuning

Zarejestruj się chłopcze. Co nie masz odwagi pisać na zarejestrowanym? Boisz się że cie zbanujemy?
dido1214
PostWysłany: Wto 17:20, 26 Gru 2006    Temat postu:

Ja tam mam zrobiony ten tuning wg Sałki. Mam porobione bajery jak ten filtr i tp itd Mój ogar jedzie ze stałą prędkością od 80 do - 90km/h z zębatką 14z
Gość
PostWysłany: Wto 16:46, 26 Gru 2006    Temat postu:

w ogole, wieksza moc daje pelne odblokowanie silnika a nie pojedyncze, Drodzy koledzy z tego forum zahcecam was do poczytania Artykolow pana Salki, pisal on o tuningu silnikow motcyklowych takze jawki, wymaga to tylko wiedzy czasu i dokladnosci bo nie moze byc zrobione na odczep sie moja Jawa bez zadnych filtrow zebatek itd. po tuningu salki ciagnie luzno 80km/h na serio, takze zapoznajcie sie z tymi artykulamia na pewno nie bedziecie marnowac kasy na jakies pierdoly typu stozkowy filtr
:lol: ale forum :lol:
PostWysłany: Wto 14:13, 26 Gru 2006    Temat postu:

drogi kolego Smile nie pisze się "kruciec", tylko "króciec" Smile to po pierwsze Smile
po drugie, to ten na zdjęciu jest zły, a to dlatego, że króciec musi być gładziutki wewnątrz, a każde załamanie lub niedokładność odbiera moc Razz polecam wykonanie polerki króćca, szybciej będzie się silnik wkręcał w obroty Smile
dido1214
PostWysłany: Śro 14:44, 13 Gru 2006    Temat postu: Króciec

Otóż jak wiecie o tym jawki były blokowane poprzez krućec. Ten stary krućec
miał okrągłą dziurke a żeby go odblokować należy kupić nowy lub przeszlifować stary do takiego otworu jak gaźnik

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group