Autor Wiadomość
dido1214
PostWysłany: Nie 20:56, 04 Lut 2007    Temat postu:

No zgodze sie z wami Smile
mizgu
PostWysłany: Śro 18:04, 31 Sty 2007    Temat postu:

zgadza sie karol trzeba sie na tym znać i mieć czas
karol282
PostWysłany: Śro 18:01, 31 Sty 2007    Temat postu:

Ok luzz ale mizgu czemu to przekopiowałeś ze stronki?.... heh ten tuning to naprawde dobra rzecz ale trzeba mieć dużo czasu i umiejetności na taką przeróbke. Ale gdy wszystko wykonamy poprawnie efekty są niemniej zaskakujace Smile

Pozdr
dido1214
PostWysłany: Sob 12:12, 06 Sty 2007    Temat postu:

Opłaca sie to kupić WOW
mizgu
PostWysłany: Pon 1:04, 25 Gru 2006    Temat postu: cylinder i tłok 60cm

Tłok
Tłok trzeba najpierw odchudzić Robimy to po przez opiłowanie tłoka wewnątrz usuwając nadprogramowe wzmocnienia i wady odlewnicze .Płaszcz tłoka szlifujemy na końcach do grubości 1mm. Długość płaszcza tłoka zostaje skrócona o 1mm od strony okna ssącego. Zmienia to czas napełniania cylindra mieszanką. Denko zostaje opiłowane na krawędzi z płaszczem o 1mm w celu zmiany czasów otwarcia okien przepłukujących i wydechowego. Po tej obróbce denko jest po prostu bardziej wypukłe. Powinno ono zostać wypolerowane. Na rysunku linia czerwona zaznaczyłem kształt tłoka po przeróbce. W tłoku nie wolno poszerzać wycięcia między nóżkami tłoka , gdyż można doprowadzić do tego ze tłok będzie cały czas odsłaniał okno ssące .
Cylinder
Tak samo zwracamy uwagę przy piłowaniu cylindra na okno ssące by nie doprowadzić do podobnego defektu
http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/15/1502/150280/15028068/150280688

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group