Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cichy
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków(lubelskie)
|
Wysłany: Wto 22:28, 13 Mar 2007 Temat postu: gaznik idzie do skrzyni- to dopiero tuning silnika hehe |
|
|
bez komentarza:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Śro 8:11, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
EJ słuchajcie mam pytanie. śruby IMBUSY lepiej trzymają od zwykłych?? a ten tuning to super. Ta membrana dużo daje. A gaźnik od simzłoma czy od jawy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cichy
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków(lubelskie)
|
Wysłany: Śro 8:27, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
gaźnik to bing 24 stosowany z ETZ 150 jako zamiennik oryginalnego, ciekawe jaka gosciu mial v-max na takim silniczku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol282
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz (koło poznania)
|
Wysłany: Śro 9:27, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Te imbusy są założone dla wyglądu i pewnie jeszcze dlatego że może są wzmocnione i lepiej trzymają. A co do tuningu te tego silnika w oryginalną rame chyba nie wstawisz bedzie rura gaźnika zawadzać :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
znawca
Gość
|
Wysłany: Nie 14:10, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zapewne pekl korbowod i tlok, z taka konstrukcja silnik jawki dostaje bardzo wysokich obrotow...
|
|
Powrót do góry |
|
|