Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Śro 14:44, 13 Gru 2006 Temat postu: Króciec |
|
|
Otóż jak wiecie o tym jawki były blokowane poprzez krućec. Ten stary krućec
miał okrągłą dziurke a żeby go odblokować należy kupić nowy lub przeszlifować stary do takiego otworu jak gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dido1214 dnia Sob 12:04, 06 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
:lol: ale forum :lol:
Gość
|
Wysłany: Wto 14:13, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
drogi kolego nie pisze się "kruciec", tylko "króciec" to po pierwsze
po drugie, to ten na zdjęciu jest zły, a to dlatego, że króciec musi być gładziutki wewnątrz, a każde załamanie lub niedokładność odbiera moc polecam wykonanie polerki króćca, szybciej będzie się silnik wkręcał w obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 16:46, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
w ogole, wieksza moc daje pelne odblokowanie silnika a nie pojedyncze, Drodzy koledzy z tego forum zahcecam was do poczytania Artykolow pana Salki, pisal on o tuningu silnikow motcyklowych takze jawki, wymaga to tylko wiedzy czasu i dokladnosci bo nie moze byc zrobione na odczep sie moja Jawa bez zadnych filtrow zebatek itd. po tuningu salki ciagnie luzno 80km/h na serio, takze zapoznajcie sie z tymi artykulamia na pewno nie bedziecie marnowac kasy na jakies pierdoly typu stozkowy filtr
|
|
Powrót do góry |
|
|
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Wto 17:20, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tam mam zrobiony ten tuning wg Sałki. Mam porobione bajery jak ten filtr i tp itd Mój ogar jedzie ze stałą prędkością od 80 do - 90km/h z zębatką 14z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:06, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
no wlasnie z taka zebatka to moja jawa bedzie ciagnac ponad 120km/h i sie rozleci bo rama nie wytrzyma a ciagnie na luzie 80km/h na zwyklej zebatce, nie wierze ze masz zrobiony ten tuning skoro nie piszesz w tuningu mechanicznym o rzeczach z tego tuningu jedyne co widzialem to krociec i tlumik nic o kanalach przelotowych ich korekcie, o dyszach w gazniku i wiele wiele wiecej wiec ci nie wierze ze masz zrobiony tuning wedlug salki bo patrzac na twoje posty o silnikach nie wiesz tyle zeby zrobic ten tuning
Zarejestruj się chłopcze. Co nie masz odwagi pisać na zarejestrowanym? Boisz się że cie zbanujemy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Sob 12:05, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
JAK porobisz wzmocnienia albo dasz inną rame to sie nie rozleci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol282
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz (koło poznania)
|
Wysłany: Śro 22:54, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
I znowu sie zaczyna ludzie nie kłućcie sie to nic nie da! A co do krócca to polerka i wygładzenie wewnatrz jest ważne czasem porządnie zrobiony króciec daje wiecej mocy niż inne przeróbki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Śro 23:06, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
JA na kwadratowym króćcu leciałem 50km/h a na okrąglym lece 85km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol282
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz (koło poznania)
|
Wysłany: Śro 23:48, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
yyy jakieś anomalie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Czw 8:17, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
karol282 napisał: | yyy jakieś anomalie |
tzn ?? nie zakapowałem o co ci chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol282
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz (koło poznania)
|
Wysłany: Pią 9:20, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To jest niemożliwe że leciałeś wiecej na okrągłym.. chyba coś Ci sie pop*** ale to jest niemożliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dido1214
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodków
|
Wysłany: Pią 9:44, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nic mi sie nie popierniczyło mierzyłem przy AUCIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cichy
Administrator
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków(lubelskie)
|
Wysłany: Wto 11:55, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ej, jaki krociec lepszy ten prostokatny na agmocie czy kwadratowy taki jak na zdjeciu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol282
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz (koło poznania)
|
Wysłany: Wto 17:24, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przecież to jest prostokąt a kwadrat to tak niektórzy mówią najlepszy jest prostokątny przeczytaj artykół mojego autorstwa Odblokowanie tam masz wszystko napisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|