karol282
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz (koło poznania)
|
Wysłany: Pią 22:11, 09 Mar 2007 Temat postu: Odblokowanie |
|
|
Wiec tak jak w temacie wszystko opisze:
Tłumik - był blokowany w dławiku i kolanku, Najpierw zdejmujemy tłumik i kolanko, odkręcamy śrube trzymającą dławik i go wyciągamy. Polewamy od środka tłumik naftą tak samo dławik i kolanko. Kładziemy to na dworze na jakiejś ziemi albo na kawał blachy i podpalamy. Bedzie sie tak fajczyło ok 15 20 min. Potem polewamy wzystko wodą z węża ogordowego żeby ostygło. Czyscimy wszystko na błysk i do sucha. W dławiku wiercimy dwa dodatkowe otwory naprzeciwko siebie, w ten sposób odblokowaliśmy dławik. Wsadzamy dławik spowrotem do tłumika. Teraz zajmujemy sie kolankiem które skracamy o 10cm. W ten sposób odblokowaliśmy tłumik i kolanko. Montujemy wszystko.
Króciec ssący - ta przeróbka wymaga precyzji i skupienia. Do tej przeróbki potrzebujemy mini szlifierke (najlepsza do tego typu prac). Odkręcamy gaźnik od krócca a króciec od cylindra. Króciec wsadzamy w imadło. bierzemy uszczelke od gaźnika i przyklejamy ją na króciec zwracając uwage na to czy otwory od śróbek sie pokrywają. Potem na wzrók kwadratu mini szlifierką z kamieniem szlifierskim szlifujemy do odpowiedniego rozmiaru króciec. Potem wykańczamy wszystko drobnym papierem ściernym a później polerujemy na lusterko. Składamy wszystko spowrotem najlepiej na nowych uszczelkach i slikonie wysokotemperaturowym.
To są wszystkie czynności jeśli chodzi o odblokowanie jawki bądź ogara200. Jeśli macie wszelkie wątpliwości piszcie na gg bądź na forum.
Pozdrawiam karol282
Post został pochwalony 0 razy
|
|